2018. január 1., hétfő

Hullámvasút..... Kalkuttától Minnesotáig

Szerencsés vagyok.

Az én Boldog Új Évem már december végén elkezdődött... amikor megkaptam a hivatalos értesítést az új utam koordinátáiról. Indul a hullámvasút... Pakisztáni vízum, indiai vízum... nyelvi és zenei jegyzetek előásása, és talán védőoltás is (na, most már tényleg).

Már vágyom a városi rock-zenészek, a szúfi szentélyek énekesei és a sivatag felől érkező fakírok különleges közegébe, a Lahooti Melo fesztiválra, ahol szindhi és magyar dalokkal igyekszem majd gazdagítani a kínálatot. Az indiai vízumkérelmemet is hamar be kell adnom, mert Kalkuttában is vár néhány izgi projekt márciusban.

2017 sem volt kevésbé izgalmas. Sőt, atyaég...

Gondoltam, kicsit visszatekintek, mert eléggé hihetetlen, mennyi mindent hozott ez az év. Csak villanásokat teszek ide, és azokat is csak a külföldi utaimból. Magyarországon is rengeteg új kihívás várt rám, de a blogposzt-esélyes sztorik a külföldi utak során találtak meg.

Tehát...

2017 január, Pakisztán, Lahooti fesztivál :) magyar csodaszarvas, dhol dobkísérettel.



Február, Kalkutta (India)... bengáli-magyar projekt... "nálatok van átokdal? nálunk csak áldásdal van" :))))



Február, Gorbhanga (India), a felejthetetlen FAKÍROK!




Július, Minnesota... Beaners' Central... nem bírtam ki helyi jammelés nélkül :DD


Augusztus, Glasgow... Awaz FM ázsiai rádió, DJ Nazia vendégeként, urdu-szindhi-pandzsábi műsor.




Sok-sok történettel gazdagodtam, és mivel kicsit hanyag voltam az utóbbi időben, nem írtam le őket... de most, sorra jönnek a felszínre, ahogy az évemet szervezem.

Gondoltam, legközelebb egy Tom nevű amerikai antropológusról mesélek, akit Minnesotában ismertem meg, aki évtizedekig élt eszkimók között, és akivel a konyhában, egy óvatlan pillanatban, ... na, de nem lövöm le a poént :)

Legyen inspirációkban gazdag, boldog új évünk!